• Anonym (Sugen)

Hon tycker inte om när jag tar henne på brösten

När vi har sex går det bra men aldrig annars. Hon tycker inte om att man börjar klämma och känna framför teven t.ex. eller vid något annat tillfälle. Då säger hon, "nej jag är inte upplagd för det där just nu." Hon har en sån vacker kropp så jag har ibland lite svårt för att hålla händer i styv. Bara litegranna sådär spontant vore ju trevligt, men hin uppskattar det inte.

Hur resonerar ni tjejer, får era killar bara ta på era bröst när ni har sex? Eller får de göra det när de vill?  

• Svar på tråden Hon tycker inte om när jag tar henne på brösten
  • Anonym (xx)

Självklart när han vill, ju mer desto bättre. Gillar att han vill ta i mig, blir kåt av att mina bröst tänder honom så "fri tillgång" är det som gäller för min kille Tungan ute.

• Anonym

han får ta på dem när han vill & de behöver inte menas att de ska leda till nått mer.. Min man är en "boob" man absolut som gärna kramar på dem i tv-soffan eller när han ska sova .
    Enda "regeln" är att han bara får göra det när vi är ensamma :)

• NoteturNomen
    Anonym (Sugen) skrev 2013-01-21 08:17:36 följande:
    När vi har sex går det bra men aldrig annars. Hon tycker inte om att man börjar klämma och känna framför teven t.ex. eller vid något annat tillfälle. Då säger hon, "nej jag är inte upplagd för det där just nu." Hon har en sån vacker kropp så jag har ibland lite svårt för att hålla händer i styv. Bara litegranna sådär spontant vore ju trevligt, men hin uppskattar det inte.

Hur resonerar ni tjejer, får era killar bara ta på era bröst när ni har sex? Eller får de göra det när de vill?  

Maken har väl i princip fri tillgång, han har vääldigt svårt att hålla tassarna borta :)
  • Anonym (Wildrat)

Det är aldrig kul att betraktas som sexleksak eller kramkudde så jag förstår henne. Man känner sig som ingenting värd alternativt en mamma när ens karl helt plötsligt ur det blå vill leka med brösten och inget av detta leder till sex.

Testa att stimulera hennes största erogena zon först; hjärnan. Sen kanske du får leka med brösten en stund.

• Anonym (Sugen)

Det var värstSkrattande

• sextiotalist

Jag gillar inte att bli tafsad på överlag. Nej, det uppskattas inte hemma. finns inget mer oattraktivt än en man som tar en på brösten hela tiden

• ander25k
    Anonym (Wildrat) skrev 2013-01-21 08:50:37 följande:
    Det är aldrig kul att betraktas som sexleksak eller kramkudde så jag förstår henne. Man känner sig som ingenting värd alternativt en mamma när ens karl helt plötsligt ur det blå vill leka med brösten och inget av detta leder till sex.

Testa att stimulera hennes största erogena zon först; hjärnan. Sen kanske du får leka med brösten en stund.
    Är nog det bästa receptet
  • Anonym
    sextiotalist skrev 2013-01-21 08:53:28 följande:
    Jag gillar inte att bli tafsad på överlag. Nej, det uppskattas inte hemma. finns inget mer oattraktivt än en man som tar en på brösten hela tiden
    Håller med. Avtändande.
  • Anonym (Lycklig)

I tidigare relationer har det inte varit uppskattat. Mest bara för att männen fått mig att känna mig som en leksak.
    I min nuvarande relation älskar jag det. Han läser hela tiden av mina reaktioner och skulle sluta direkt om han märkte på minsta sätt att jag inte vill. Och jag vet att jag är så otroligt mycket mer än bara en kropp för honom och då känns det bara lustfyllt och kärleksfullt. Dessutom tar han gärna på mig på så många andra sätt också. Lägger gärna en arm om min midja, kysser mig i nacken eller bara håller om mig. Det handlar aldrig om att bara tafsa.

Så jag tror att mycket av kvinnans val om det där är baserat på hur mannen ser på och behandlar henne i övrigt. Säger självklart inte att det alltid är så.

• Anonym

Är jag inte upphetsad så är det obehagligt och inte alls skönt, ibland gör det också fysiskt ont av beröring.

Anonym (Wildrat) skrev 2013-01-21 08:50:37 följande:

Bra tips!
Svar på tråden Hon tycker inte om när jag tar henne på brösten